Her Marka Ölür
İnsanoğlu gibi marka da fanidir ve sonu piyasadan silinmek olur, yani ölür. İnsanoğlu gibi doğar, ilgili firma stratejileri, etkili reklam ve bilinirliği artırma yordamları ile gelişir,yaygınlaşır hatta sektöründe zirveye gelir lakin yanlış uygulamalar, sahipsizlik bazende rehavet markanın bertaraf olmasına sebebiyet teşkil edebilir.
O sebeple ben markayım, ben bilen bilir, arkamda kapı gibi lansman ve reklam hizmeti sunan reklam ve teknik danışmanlarım var ibareleri sizi aldatmasın.
Yeni doğan besin değeri yeterli almayan bebek nasıl bakımsız kalırsa, markanız için önlem, gereksinimler, piyasa koşulları, görselliği artırıcı ve güven verici platformlar göz ardı edilirse o marka yerinde sayar ve çelimsiz insan gibi takati bitmiş, negatif enerji veren bir marka konumuna gelir. Olumsuz etkenlerle markanızı komaya bile sokabilirisiniz. Özellikle itibar kaybı ile markanız yer ile yeksan olabilir.
O sebeple şirket ünvanınız ne kadar kuvvetli ve dolu dolu olsa bile marka değerinizi korumanız ve yüceltmeniz de bir o kadar değer arz etmektedir.
Marka değerinizin artması, güncel teknolojik faaliyetlerde sıradışı, sade, akılda kalıcı, beyne görsel olarak motif motif işleyen verimli projelerle markanızı geliştirebilir ve sabırla doğru sinerji ile büyümesine tanık olabilirsiniz.
