Ulusal Web Sitesi

     Temelinde kurumsal imaj olmazsa olması ve ana kolonları oluşturmasına rağmen; arge, planlama, proje algoritmasi, stratejik yapılanma, rakip analizleri, arama motorlarında üst sıralarda çıkabilme konusundaki rekabet unsurları, kamuoyu ile paylaşım yapılacak görsel ve metinsel paylaşımlar, sunucu alt yapısı, ziyaretçi trafiğindeki yoğunluk, kesintisiz mail trafiği, çoklu dil desteği, özgün fotoğraflar ve çözünürlük uyumluluğu, renk tonlaması gibi başlı başına ciddi unsurları göz önünde bulundurur isek lokal ve bölgesel firmalardan çok daha kapsamlı proje hüviyeti taşımaktadır.

     Bu tarz projeler genelde ciddi hassasiyet isteyen, sunumlarında en ince detayı bile göz ardı edilmeyen, her bir sayfasında ayrı efor sarf etmeyi gerektiren son derece ciddi ve istikrarlı projelerdir.

     Yapımı gerçekleşecek olan kurumsal yapısı altında şirketler grubu ya da firma tarihçesi, kamuoyu bilgilendirme metinleri, sayısal veriler, başkanın mesajı, yönetim kurulu toplantı deklerasyonları, sertifika ve belgeler, basında ve medya biz, kalite politikası, üstlendiği misyonun görev sorumlulukları da masaya yatırılır ise ne derece ciddiyet ve hassasiyet isteyen projelerdir.

     Bu tarz projelerin terminleri de kapsamlı olması sebebiyle haliyle haftalar alabilmektedir. Müşteri ilgili materyalleri uygun zaman diliminde temin etmesi durumunda bu proje kısalabilir lakin ulusal anlamda arama motorlarında üst sıralarda çıkması bazen aylar alabilmektedir. 

Ulusal Web Sitesi