Medya ve Ulusal Reklamcılık
Firmanız yerel olmaktan çıkıp, bölgesel hatta ulusal anlamda ses getirebilmesi için daha profesyonel, daha akıcı senaryolarla kamuoyunun karşısına çıkabilmeniz için, televizyon, radyo, internet, yurtiçi ve yurtdışı fuar organizasyonları, bayi ağı, toplantı ve seminerler, sadık müşterileriniz için promosyon ve indirim uygulamaları gibi çok geniş konjektür de geniş kitlelere hitap edebilmek için işin ehli üstadlar ile çalışmanız ve marka değerinizi geriye götürmeden daha da ileriye taşımanız gerekeceği kanısındayız.
Mevcut firmalar şayet geniş coğrafyaya çalışıyor ise; ürün ambalajları, tanıtım filmleri, drone çekimleri, televizyon reklamları, sponsor bağlantıları gibi kanallarla da zirveye tırmanmanız mümkün olabilir.
Bunun için iş süreçlerini etkili planlamak, verimli ve sürdürülebilir propagandalar yapmak, marka bilinirliğini artırmak, yeni reklam yüzleri keşfetmek, alternatif reklam kanalları ile en uygun talep yoğunluğunu tespit edebilmek başlıca kriterler arasında diyebiliriz.
