Markalaşma Süreci
Markalaşma süreci kimi zaman sancılı olabilir, kimi zaman sizleri hayal kırıklığına , kimi zaman da umulan hayallere ulaştırabilecek fikirler yumağı oluşturabilir.
Doğru karar, istikrarlı büyüme, kalıcı başarılar, hedefsel paylaşımlar için ilk etapta sizlere cevap verebilecek danışmanlık kuruluşları ya da performans ajanslarını isabetli kararlar ile tesbit etmeniz gerekir.
Markanızdan beklentileri masaya yatırarak beklentilerinize cevap verebilecek firma ile da fikir uzmanı ile zamanı verimli kullanarak tablonun netleşmesini sağlayabilirsiniz.
Markanızın koşmasından evvelinde öncelikle ayağa kalkıp yürümesi için, kamuoyuna açık vermeden, yırtık, yama, deformasyon ne var ise öncelikle bu kötü intibahın önüne geçmelisiniz.
markanıza doping etkisi yapabilecek fikir kümesini kısa, orta ve uzun vadede hedefsel olarak ilerlemek için süreç planlaması çok önem arz etmektedir.
İlk kez böyle bir oluşuma gidiyorsanız, marjinal, ütopik, afaki, gayri ciddi de olsa tüm beklentileri sıradışı boyutta da olsa masaya yatırmanızı tavsiye ederiz. Soyuttan somuta geçiş evresinde tozlu raflardan önünüze indirerek bu kitap serisinin ilk cildini okumaya başlayabilirsiniz.
Diğer evrelerde peşin sıra fikir, akım, sinerji ve icraatlar muntazam bir planlama ile ardı ardına gelecektir düşüncesindeyiz.
Bu alanda gizlilik prensiplerinizden taviz vermeden bir kaç firma ile istişare edip, en doğru çözüm uzmanını bulup makul, mantıklı, minimum risklerle marka yolculuğuna başlayabilirsiniz.
Markanızı beslemezseniz ölebilir, atıl kalabilir. markanızın zihin, kas, iskelet sisteminin gelişimi için enerji verici takviyelerle oksijen bombardımanı yapabilirsiniz.
