Dijital Ekran Modası Başlıyor
Dijital ekran teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte mağazalarında ekranlara yer vermeye başlayan markalar yeni bir trend başlattı. Gün geçtikçe yaygınlaşan ekranlar vitrinlerin yerini alıyor.Zengin içerik sunabilen dijital ekranlar, duyuru, kampanya bilgileri, hava durumu, yol durumu ve daha pek çok bilgiyi verebiliyor. Kurumsal yayın olarak yorumlanan bu teknoloji ile markalar, farklı lokasyonlardaki mağazalarında tek merkezden yönetilen, eş zamanlı yayın yapabilir hale geldi.
Mağazalardaki dijital ekranların, markalara kendilerini ifade etme olanağı verdiğini belirten iDisplay Genel Müdürü Burhan Eker, kurumsal yayın trendinin nasıl başladığını ve yaygınlaştığını anlattı.
Markaların, dijital ekranlar sayesinde hedef kitlesine ulaştırmak istedikleri mesajı ya da bilgilendirmeyi kendi yayınları aracılığıyla kolaylıkla iletebildiğinin altını çizerek şunları ekledi:"Dijital ekranların ilgi çekici, dinamik ve zengin içerikli yapısı, markalara çağı yakalama, prestijli bir görünüm ve yayıncı olma imkânı verdi. Web teknolojilerinin ardından dijital ekranların da yaygınlaşmasıyla artık markalar TV'lere bağımlı olmaktan kurtuldu. 7 gün 24 saat diledikleri şekilde yayın yapabilir hale gelen markalar, mağazalarına yerleştirdikleri dijital ekranlar ile alışılmışın dışına çıkarak daha dinamik bir konsept yaratıp, keyifli bir deneyim sunmaktadır."
Vitrinler Yerini Dijital Ekranlara Bırakıyor
Alışveriş merkezlerinde vitrinler yerini dijital ekranlara bırakıyor.



"Firmaların, kendi müşterileri ve personeli ile olan iletişimlerini güçlendirip, bilgilendirme ve tanıtım yapma taleplerine karşılık doğmuş bir teknolojiden bahsediyoruz. Büyük ekran üreticilerinin bu talebe karşılık pazara girmesi ve dijital ekranların içerisine dahili medya oynatıcı sistemini dâhil etmesi ile parçalar bir araya gelmiş oldu."Bu entegre çözüm ve kullanım rahatlığı, görüntüleme teknolojileri alanında yeni bir dönemin başladığını söylememize olanak sağlıyor.
