Prensiplerimiz

Proje öncesinde verilen vaatlar neler ise,  proje sonrasında da harfiyen ve fazlasını müşterisine aktarma konusunda kararlıdır.

Proje alımı konusunda seçicidir.

Mesajları kamuoyuna nettir.

Süslü cümleler kurup, müşterisini etkileme arzusunda değildir. Müşterisinin anlayacağı dilden konuşur.

Web sitesinden beklentisi olmayan firmalar ile çalışmaz. Projede hedefleri olan ve gerçek hizmetle tanışmak isteyen firmaları tercih eder.

Genel olarak büyümeye müsait, hedefleri olan firmaları tercih eder. Günü kurtaran ticari anlayış içinde asla bulunmaz.

Müşterilerine en iyi web sitesini ya da dijital projeyi değil, satış sonrası en iyi hizmeti vermeye çalışır.

Güçlü ve sağlıklı iletişim yanlısıdır.

Telefonlara açmamazlık yapmaz.

Yapamayacağı projeleri almaz, karşı tarafı oyalamaz ve pembe tablo çizmez.

 Diğer reklam ajanslarını rakip değil, meslektaşları olarak görür.

Dedikodu,siyaset, gündelik geçici kavramlarla ilgilenmez.

İnsan merkezlidir.

İşini ciddiyet ile yapar ve müşterisinden de bu unsurları görmek ister.

FORSE Ailesinin her zaman bir B planı vardır ve alternatifler geliştirme konusunda deneyimlidir.

Sunucu alt yapısı,sistem ve data güvenliğine önem verir.

Gece arayan, bilgi  danışmanlığı isteyen her kim olursa olsun anında hizmet sunar.

Verdiği taahhütleri yerine getiremeyen, telefonları açmayan müşterilerine ciddi eksi puan yazar.

Güvenilirliğe, söz verip sözünde duran her kitleye müthiş saygı duyar.

Yalanı asla sevmez. Ticari yaşantısını bu tema ve ahlak üzerine kuranlarla ticaret yapmaz.

Doğruluğu ilke edinmesi sebebiyle, bazen kendisini yalnız hissetse de asla bu tabiatından taviz vermez.

Müşterilerini özellikle kötü günlerinde arar sorar ve onlara imkanları dahilinde destek olmaya çalışır.

Randevusuna sadıktır. Randevularını aksatan müşteri ya da müşteri adayları ile geçerli bir mazareti olmayanlarla mesafelidir.

Zamandan çalan, oyalayan firmalara soğuktur.

Dürüstlüğe önem verir

 Ekonomik koşullar ne olursa olsun, işine sahiplenen bireylere, firmalara, işletmelere ehemmiyet verir.

İfade tarzı akıcı, verilere dayanan, analitik ve seridir. Kulaktan duyma haberlere itibar etmez.

Bir çok konuda sabırlıdır lakin FORSE ‘nin de gerildiği durumlar cereyan etmektedir.

Piyasaya yeni çıkan bir teknolojik oluşumu değil, riski en az, oturmuş, sistemli yapıları tercih eder ve macera aramaz.

Art niyet sezinlediğinde, o firmaya ya da müşteri karşısında fren yapar ve bu durumu da karşı tarara üslubuna uygun şekilde aktarmaya çalışır.

Marka olma endişesi asla yoktur. Reklam ajansı olsun, farklı sektörler olsun doğru bildiğini dolaylı değil, direkt olarak paylaşır.

Hak ederek, gayretle iyi noktalara gelen meslektaş ya da farklı sektörlerdeki kuruluşlardan ilham alır.